کانسپت طراحی

کانسپت طراحی نمایشگاه الیت هتل

با این مقدمه و با باور به تغییر و تاکید بر تمایز در شروع جریان های نوین، رویدادی متفاوت از فرم های معمول نمایشگاهی در بستری جدید طراحی و با مشارکت و همراهی برترین برندهای ایرانی در زمینه طراحی، ساخت و تجهیز هتل، توسط گروه الیت برنامه ریزی گردید. 
پس از شکل گیری ایده اولیه، تحت مدیریت و سرپرستی مهندس نیما میرزامحمد برنده جوایز متعدد داخلی و خارجی در زمینه معماری و طراحی هتل، لزوم طراحی خارج از فرم غرفه ای نمایشگاه ها مطرح و داشتن کانسپت معماری، وارد مراحل اجرایی شد. 

 

فضای اتاق هتل
طراحی کانسپتی متفاوت با تاثر از جعبه سورپراز که مراجعین پس از گذاری خطی 
با همراهی لیدرها با آن مواجه می شوند. باکسی مشکی رنگ که آنچه در این نمایشگاه عرضه می شود را در فضایی رئال، پیش روی مخاطب قرار می دهد. 
مراجعین، پیش از ورود به این باکس، یک موشن از آنچه با آن مواجه خواهند شد می بینند و همینطور با برندهای حاضر در نمایشگاه و محصولات ارائه شده توسط هر برند آشنا می شوند. 
راهروی قرمز رنگ داخل باکس در تهیج مخاطب برای ترغیب به حضور طولانی و دقت در جزییات انتخابی، بی تاثیر نیست ‌و گویی چون فرش قرمز رویدادهای هنری، مراجعین را به یک نمایش هنری متفاوت دعوت می کند. 


تفکیک فضای داخلی باکس به سه اتاق هتلی با دیزاین های متفاوت و توجه به ریزترین جزییات، دقیقا فضای هتلی را تداعی می کند. 
در هر سه طرح با نیازسنجی دقیق مخاطبین سطوح مختلف ‌و به فراخور متراژ فضا و همین‌طور با دقت در تعریف کاربری ها و استانداردها، سه لول متفاوت از اتاق های هتلی ارائه شده است. 
تمامی اجزاء با همراهی برندهای مختلف در بهترین سطح کیفی انتخاب و تجمیع شده اند تا امکان لمس جزییات برای مخاطبین در نمایی رئال از اتاق های یک هتل …… ستاره فراهم شود. 
پس از عبور از فضای اتاق ها بخش بیرونی باکس به فضاهای اوتدور و در واقع پکیج های رفاهی- خدماتی یک هتل اختصاص داده شده است. 
کانسپت اوتدور مجموعه ای از مبلمان متفاوت و در سطح تاپ برندهای بین المللی فضای باز و همینطور سازه های مدرن مسقف است. 
ارائه خدمات سرو و پذیرایی و آشنایی با امکانات و تجهیزات کافی شاپ و بار هتلی در قالب پذیرایی از مهمانان با منویی کامل از نوشیدنی ها و میان وعده ها، استپ پایانی طرح است که پس از آن امکان ارتباط مستقیم با صاحبان برندهای حاضر در ر‌ویداد و گفتمانی مفصل و همینطور دریافت پکیج های کامل اطلاعاتی از هر برند و گروه الیت به عنوان برگزارکننده و مجری رویداد، فراهم شده است.
همفکری معماران صاحب امضا و مطرح از جمله پیمان کیانی، ارین حکیمی، احمد صفار و نوشین رابط یکی دیگر از نقاط تمایز این رویداد است و هویت بصری و همینطور طراحی داخلی فضاها حاصل هم اندیشی و همراهی این افراد با مجموعه الیت است.

  • رزرو وقت بازدید از نمایشگاه

  • تاریخ برگزاری نمایشگاه از 5 الی 9 آبان ماه 1403 میباشد

    محل نمایشگاه: مرکز نمایشگاهی برج میلاد سالن A و B